středa 27. března 2013

O mrkvi a separačních gumičkách

Ahoj všem poosmnácté,
dnes přicházím s dalšími poznatky. Čerstvá mrkev se chová stejně jako kari, neboť zanechá vaše průhledné/ perleťové gumičky zažloutlé. Vzala jsem si celou krabičku s nakrájenou mrkví, jako zdravou svačinku do školy. A ono to opravdu barví :D Kdyby mi to někdo řekl předem, dávala bych si větší pozor. Kari je v tomhle směru jasné, tohle barvící koření je mezi rovnátkáři zapovězené stejně jako kola nebo kafe. Ale mrkev?! Třeba i borůvkám se vyhýbám (pamatuju si, co mi to udělalo na rukou, když jsem je chodívala sbírat do lesa a jak to nešlo smýt týden :D) ALE MRKEV?! Mohli jste mi to taky říct dřív... :D

Další nový poznatek je, že separační gumičky bolí víc, pokud je máte například kolem sedmiček. Šestky se separačními gumičkami mi daly celkem zabrat, ale tohle posunulo původní bolestivost na nový level :D Nikdy mě nebolely zuby po novém drátku, ani ocelový drátek s řetízkem nebyl tak drsný. Tohle je drsné, ale ne zas nějak strašně. Prostě se jenom vyhýbám všemu žvýkavému a dobrovolně jím jen měkká jídla. Sníst rohlík bolí... ale s pudinkem/ jogurtem/ kaší to nestojí ta řeč. Abych se vrátila k věci, dostala jsem separační gumičky mezi spodní šestky a sedmičky a také mezi sedmičky a osmičky (abych mohla později dostat na sedmičky kroužky). Opět to dalo doktorovi práci, sama si tam sotva protlačím mezizubní nit. Naštěstí to vždy trvá jen chvilku a tak se to dá v pohodě přežít a můžu odpřísáhnout, že to je jenom nepříjemné a ne bolestivé. Zaplatila jsem 100,- a s připravenou tekutou stravou v lednici vyhlížím konec týdne a moje vysvobození :) Takže zanedlouho se opět ozvu.

Vaše E_liška

Žádné komentáře:

Okomentovat