pondělí 20. srpna 2012

Fixní rovnátka- 1. měsíc

Ahoj všem posedmé,
na první výměnu gumiček a oblouku stále čekám, ale můžu se již pochlubit s prvními zážitky za celý měsíc s rovnátky.

Můj test se žloutnutím gumiček dopadl celkem obstojně (naštěstí nekouřím a všemu barvícímu jedlému jsem se důkladně vyhýbala). Gumičky lehce zažloutly, ale nikterak výrazně, jak je vidět na některých fotkách či videích s rovnátkáři a původně průhlednými gumičkami. Podle fotek zažloutnutí poznat není (nemám běloskvoucí zuby, takže rovnátka hezky splývají s mým lehce žlutým odstínem). Ale já vím, že zpočátku byly gumičky skutečně průhledné a nyní již mají jemný nádech (který ale s klidem splývá s pozadím). Je to však skutečně hlavně můj pocit. Takže pokus vyšel výborně a skutečně se dá i s průhlednými gumičkami bez problémů vydržet až do další výměny.

porovnání
A teď přichází to, co vás asi nejvíc zajímá, aneb "Jak to skutečně vypadá". Pokusila jsem se napodobit škleb alá Joker, aby byly vidět všechny zámečky (to musíte ocenit, nebylo to snadné :D). Zároveň musím upozornit, že nemám moc křivé zuby, rovnátka mám kvůli problému s mléčnými pětkami, které jsou vidět ze strany, ale zepředu ne. Jediné co, lehce mi začala vybočovat jednička (jak už se mi tam dlouho tlačily všechny zuby včetně osmiček a mléčných pětek). Takže na fotce vidíte průhlednou keramiku až po čtyřky (s průhlednými gumičkami a bílým drátkem), pak následují mezery (ty už nejsou moc vidět) a až na šestkách mám kovové kroužky. První tři fotky jsou bez blesku na nepřímém denním světle (na tom skutečně rozdíl nepoznáte). Poslední fotka je focená s bleskem a konečně je vidět maličký barevný rozdíl mezi gumičkami a zámečky.

Jinak jsem již s rovnátky toho mnoho zažila a dá se říct, že jsem si už úplně zvykla. Žádné omezování jsem nezaznamenala (až na ta jídla a pití jako jsou kari a kola). Čištění zubů je stále otrava (hlavně ráno a večer všemi kartáčky a ústní vodou), ale na to už jsem si taky zvykla. Po každém jídle již automaticky vytahuji dětský mini kartáček s cestovní pastou a jdu rychlo-čistit.

Okolí přijímá rovnátka pozitivně. Lidé si jich povětšinou všimli, až když jsem seděla blízko nich (do těch cca tří metrů nikdo nic netuší, od tří do jednoho metru vidí drátek a až zblízka pozorují rovnátka). Každý však má na blízko najednou nutkání nekoukat vám do očí, ale do pusy. Zvědavost vítězí nad slušností a každému pak při hovoru pohled skouzává k rovnátkům :D

To by asi bylo pro dnešek vše. Výměnu gumiček a oblouku (drátek) podstoupím za dalších 14. dní. Opět se ozvu, až budu mít nové rovnátkové zážitky, hlavně pro ty z vás, které to zajímá.

Vaše E_liška

1 komentář: