pondělí 15. října 2012

Bílý drátek- oblouk

Ahoj všem podesáté,
dneska bych pro vás měla jednu vychytávku, pokud vlastníte bílý drátek. Nejprve začnu tím, co mě k tomu přivedlo. Týden před výměnou jsem si ho skutečně na jednom místě odřela na drátek, jak mi všichni rovnátkáři předpovídali (Ale stalo se to až týden před další výměnou, takže podle mě slušný výsledek!). Není to nic tragického, jen se mi trocha bílého nátěru odloupla kousek od zámečku. A nyní přichází na řadu moje vychytávka.

Štvalo mě to. Ne tolik, jako to kari, co jsem si dala týden před tímhle, ale štvalo. Přemýšlela jsem, co s tím. Docela nedávno jsem však prováděla barevnou změnu rukojeti svých kovových nůžek. A to tak, že jsem je nalakovala lakem na nehty. Byla to moc fajn změna a najednou mě to napadlo. Každá dáma si aspoň jednou za život lakovala francouzskou manikúru (luxusní bílý okraj nehtu). Bílý lak na nehty tedy samozřejmě ve výbavě mám. Tak proč ne?! Nemám co ztratit :D

A teď po víkendu fungování s natřeným drátkem (jen to místo, co jsem si odřela- na zámečky bych si to nepatlala) jsem spokojena se svou prací. Asi to budu muset po třech dnech fungování obnovovat, ale není to poznat. Takže hlavu vzhůru, mí milí rovnátkáři. I s tímhle se dá poprat a zvítězit :)

Vaše E_liška

Žádné komentáře:

Okomentovat