pondělí 9. července 2012

Po trhání

Ahoj všem podruhé,
dnes uběhl přesně týden od trhání zubů. Fakt je ten, že jsem se zatím pevnou stravu moc neodvážila ochutnat, jelikož to vždycky skončilo tím, že jsem měla kus jídla zapíchnutý v díře po zubu a nebylo to moc příjemné. Sedm dní po zákroku ale konečně cítím, že se dírky po zubech zacelují. Chabé bolesti jsem přežila i bez Ibalginů, ačkoliv mám pocit, že se každý den k večeru zhoršují. Ráno je to ale pohoda. Můj denní jídelníček se teď bohužel člení pouze na jogurty bez jakýchkoliv kousků ovoce (nebo čokolády nebo snad oříšků), pudinky všech možných chutí (měli jste někdy kokosový puding?!) a bramborovou kaši z pytlíku (pro jinou chuť už přikusuju s majonézou :D). Ještě příležitostně zmrzlina opět ideálně bez kousků, takže točená je moc fajn. K pití rozhodně nedoporučuju kolu, z toho mě pak brní celé horní patro a musím si jít zuby vyčistit. Heřmánkový čaj naopak má mít hojivé účinky. Zkoušela jsem i maso, ale z něj se mi vždycky rozkousaná vlákna dostala do dírek a to je pak těžké dostat je ven. A bolestivé.

Včerejším dnem jsem si však všimla změny. Dásně kolem dírek se začínají přibližovat :D a to je příjemná změna. Znamená to, že se snad zanedlouho dočkám i normálního oběda a na to se moc těším. Ale mezitím si jdu udělat další puding. Dneska mě čeká mandlový, tak s chutí do toho.

Vaše E_liška 

Žádné komentáře:

Okomentovat